Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Lees dan eerst de veelgestelde vragen hieronder. Misschien staat jouw antwoord daar wel tussen! 

‘Ik heb een pre-order besteld. Wanneer kan ik deze verwachten?’

Soms is het mogelijk om alvast een artikel te bestellen terwijl wij deze nog niet op voorraad hebben, maar wel binnenkort verwachten. De verwachtingsdatum staat in de omschrijving van het artikel vermeld. Zodra wij het artikel van onze leverancier hebben binnen gekregen, zullen wij direct jouw pakketje verzenden!

 

‘Ik heb bij mijn pre-order nog meer artikelen besteld,’

Wij versturen pas jouw bestelling als deze helemaal compleet is. Wanneer je dus meer artikelen bijbesteld hebt, versturen wij deze samen met je pre-order. Wil je de bijbestelde producten eerder ontvangen? Maak dan een aparte bestelling aan.

 

‘Ik krijg zwarte vlakken te zien bij het printen en/of weergeven van een patroon,’

Heb je een probleem bij het weergeven van het pdf-bestand, dan heeft dit in de meeste gevallen te maken met een verouderde versie van Adobe Reader. Zodra je dit programma update, is het probleem vaak opgelost.

 

‘Ik heb een patroon besteld, maar nog niet ontvangen.’

Patronen worden altijd handmatig via e-mail verzonden als pdf-bestand. Je ontvangt na jouw bestelling dus géén downloadlink! Je kunt het bestelde patroon binnen 1 tot 2 werkdagen in jouw mailbox verwachten. Heb je na 2 werkdagen nog niks ontvangen? Controleer dan ook even jouw spambox (Ongewenste E-mail).

 

‘Ik hoef alleen maar een paar oogjes te bestellen. Kunnen deze in een envelop verstuurd worden?’

Wij willen graag dat elk pakketje traceerbaar is, zodat er geen pakketjes overhoop kwijt raken en wij altijd kunnen controleren of een pakketje goed is aangekomen. Wij verzenden dus nooit een bestelling met enkel een postzegel, maar altijd met een track&trace code.

© 2017 - 2020 Dani's Creaties | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel